7 Kasım 2011 Pazartesi

KANIT


Söyle Sevgili:

benim sana sevgimi ispatlamam için ne yapmam lazım?
artis artis giyinip caka satarak, lüks bir yerde yemeğe mi çıkarmam,
yağmurlu bir akşamda pencerenin önüne gelip sırılsıklam ıslanarak serenat mı yapmam,
yoksa, sürekli seni aradıktan, mesajlaştıktan sonra senin mesajını beklemem mi,
ben, sana sevdiğimi ispatlamam için daha ne yapmam lazım?
askere gittiğimde, ilk açtığın telefonda sana "seni seviyorum" mu demem lazım
senin beni seve bilmen için ne olmam lazım?
bir arabam ve bol miktarda param mı olması,
herkes tarafında ön plana çıkan biri mi olmam,
yoksa tatil yerlerini çok iyi bilen biri mi
şöyle yakışıklı biri mi olmam lazım?
peki senin beni seve bilmen için ne yapmam lazım?
her gün spor yapıp, kendime bakmam mı,
ameliyatla gözlüğümü atıp sana aşık aşık bakmam mı,
kilom seninkinden fazla, yaşım seninkinden fazla
maaşım seninkinden fazla mı olmalı
sosyal yönden güçlü mü olmam
yoksa davranışlarımı mı değiştirmem lazım
yalan mı söylemem lazım yoksa her şeyi saklamam mı?
kişiliğimi mi değiştirmem lazım ama kişiliğimi değiştirmem
senin için olsa bile yapmam.
beni ben yapanı değiştirirsem ben ben olmam ki
o zaman diğerlerinden ne farkım kalır....
                                    Adnan KÖROĞLU


2 yorum:

  1. seni sen olduğun, farklı olduğun, diğerleri gibi olmadığın,sevgi dolu olduğun için çook çook çokkk çoooooookkkkkkkkk...seviyorum!
    bu da çoookgüzel olmuş...
    GNY

    YanıtlaSil
  2. “Seni diğerlerinden farksız yapmaya bütün gücüyle çalışan şu dünyada kendin olarak kalabilmek, dünyanın en zor savaşını vermek demektir. Bu savaş bir başladı mı, artık hiç bitmez!.." ee cumming
    bununla yola çıktık bir kere sağolun hocam

    YanıtlaSil