25 Aralık 2011 Pazar

YAĞMURLAR AŞKINA

            Bir gün oldu, tuttum sevgimi,
            Bir gün oldu soldun sevgilim.
            Solduğun gün " Gitme " dedim.
            Olmadı sevgilim ....
            " Yağmurlar Aşkına kal! " diyemedim.
            Sadece " Gitme... " dedim.
            Oysa ki neler düşlemiştim.
            Düşlerimde sadece sen ve ben vardık,
            Bir de seni bende bırakan yağmur damlası,
            Yağmurlar aşkına...
            Yağmura sordum: "Kavuştun mu toprağına? "
             “Kavuştum; 
            Fakat sadece ilk yağmur damlam mutlu oldu” dedi.
            “ Geri kalanlara ne oldu?” dedim
            “ Sel oldu” dedi.
            Sen sustun.... Bakışlarımız birleşti;
            "Gitmem gerek!" diyordu gözlerin.
            Kalmanı bekledim,  hep bende kalmanı...
            Yağmurlar aşkına
            Düşlerime küstüm, yağmura küstüm toprağa küstüm 
            Bir tek bir tek sana küsemedim sevgilim 
            Bakışlarına, gözlerine, 
            "Gitmem gerek" diyen sözlerine küsemedim
            Yağmurlar aşkına.
                                                  Adnan KÖROĞLU

1 yorum:

  1. çok bi çok çok çok güzel olmuş, aşk olsun sana adnan hocam aşkolsun, yağmurlar aşkına... GNY

    YanıtlaSil