9 Ekim 2011 Pazar

SEN, BULUTLAR ve BEN

Yalnızlığımı hissettiğim o gün
Hani o ilk sözcüğü söyleyemediğim gün
Söyleseydim böyle mi olacaktı?
Herkes benim seni sevdiğimi duyacaktı
Oysa ki şimdi söyleyebiliyorum
Seni seviyorum, güzel kız
Seni seviyorum, güzel kız

Güneş yerindeydi, ay yerinde
Ben yerimde değildim, güzel kız
Uçuyordum havalarda
Fakat, bulutlar
Bulutlar yerinde değildi
Bulutlar, benim seni sevdiğimi öğrenmiş,
Kim bu güzel kız diye bakmaya gitmişlerdi
Sen yerinde değildin, güzel kız
Yerinde değildin
Ölmüştün.

Bulutlara sordum:
"Sevdiğim nerde?"
Bulutlar sustu, güneş sustu, ay sustu.
Bir tek, bir tek ben konuştum güzel kız:
Seni seviyorum, güzel kız
Seni seviyorum, güzel kız

Şimdi hiçbiri yerinde yok
Sen, bulutlar ve ben
                             Adnan KÖROĞLU

2 yorum:

  1. altmışlardan gülümseyen bir şarkı gibi... =)

    YanıtlaSil
  2. Bilirsin ki bulutlar yok olmazlar arkadaşım, suyun devinimini hatırla!
    Sen yaşadığın sürece sevgin de senle yaşayacaktır. Bulutlara baktığında "güzel kız" ın oradan sana gülümseyişini göreceksin...
    Çok sevdim bu şiirini, çok.
    GÜNAY

    YanıtlaSil