24 Ekim 2011 Pazartesi

TEK SEBEBİM


Gün doğdu, seninle doğdu.
Hemen uyandım, seninle uyandım
Belki senin sevgin olmak istiyorum
Belki tüm ihtiyacım olan sensin
Bu şekilde olsam da, senin yanında
Seni gökyüzünün ışığı kadar sevsemde
Yanında olmadığım zamanlarda
Senin arkadaşın olamıyorum.
Bu kadar çok neden düşündüğümü
Başka birisi anlayamaz, senin için
Ama söyleyemem.
Bana yalan söylemen gerekse bile lütfen söyle
Sen benim için tektin
Sevdiğin tek kişinin ben olduğumu söyle
Sen benim tek sebebimdin
Ama söyleyemezsin biliyorum
Beni bildiğin kadar biliyorum
Yine de her yerde, her zaman
Benimle beraber sen oldun
Yanımda, içimde, kalbimde oldun
Yaşamaya, dair tek sebebim oldun
Artık bedenim gökyüzündeki yıldızlarda kaybolsa da
Ruhum senden uzaklaşmak istemeden önce
Tek sebebim sendin....
                                                                                                   Adnan KÖROĞLU                  

3 yorum:

  1. Benim tek sebebim papatyaaaaa....
    GNY

    YanıtlaSil
  2. seviyor...
    sevmiyor...
    seviyor...
    sevmiyor...
    seviyor...
    sevm...

    papatyaların falı kadar temiz bir hissin kokusu var bu şiirde. =)

    YanıtlaSil