26 Ocak 2012 Perşembe

AYAK SESİN

Benim sevgim soluktur.
Nefesimin içindeki gramaj satışıdır.

Benim sevgim yudum gibidir.
Ağzımda bıraktığı tadın nefis kavuşmasıdır.

Benim sevgim koku gibidir.
Terk eden yosmaların parfüm kokusunu hissettirir.

Benim sevgim bir dokunuş,
Kar tanesinin vücuduma dokunması,
Vücudumda paramparça olması gibidir.

Benim sevgim tık sesi,
Kalbimin atışıyla birlikte gelen
Senin ayak sesindir.


Benim sevgim,
Nefesinin nefesime, nefisin nefiseme değdiğinde
Kalbimin ayak sesidir.
                                         Adnan KÖROĞLU

2 yorum:

  1. tık tık tık...
    o
    geliyor...
    tık
    tık
    tık
    kalbinin
    sesini
    dinle...
    t
    ı
    k
    t
    ı
    k
    t
    ı
    k
    .
    .
    .
    G
    N
    Y

    YanıtlaSil
  2. bir adım, bir tık, bir adım, bir tık, bir adım, bir tık, bir adım, bir tık, bir adım, bir tık, bir adım, bir tık, bir adım, bir tık, bir adım, bir tık, bir adım, bir tık, bir adım, bir tık, bir adım, bir tık, bir adım, bir tık, bir adım, bir tık, bir adım, bir tık, bir adım, bir tık, bir adım, bir tık, bir adım, bir tık, bir adım, bir tık, bir adım, bir tık, bir adım, bir tık, bir adım, bir tık, bir adım, bir tık, bir adım, bir tık, bir adım, bir tık!!!


    büyüyüp devleşen sevginin içinde yüzerken akıl parçalayan kalp atışları!!

    YanıtlaSil