4 Ocak 2012 Çarşamba

İYİKİ DOĞDUNUZ HOCAM


            Bize yol öğreten, bazen kızdırsak da bazen kızsak da yüzde doksan dokuzumuz hep severiz. Yine bilmsel konuştum değil mi hocam ama bunu siz  sevdirdiniz bize. Bilimi değil ama kişilik oluşturmayı sevdirdiniz. Herkesi bir yazı stili var demiştiniz. Daha önce elbette yazı stilimi bilirdim ama bunun önemli olduğunu ve insanı kişi yapan değer olduğunu siz gösterdiniz hocam.
   
           Övünülecek ve hayran olunacak özelliklerinizi size anlatmama gerek yok hocam. Zaten bunları herkes biliyor. Benim anlatmak istediğim sizin de bize öğrettiğiniz kişiliğiniz ve duruşunuz. Bunu bozmamanızı canı gönülden isterim. Bu yılın size şans değil de tecrübe getirmesini isterim tıpkı daha önceki yıllar gibi. Tecrübe bence yaşantı geçirmekle değil farklı ve güzel yaşantılar geçirilerek kazanılır.

           Hayata bakış açınız farklı, insanlara verdiğiniz değer farklı ve yaşantılarınız diğer insanlardan hep farklı ve sizden hep bu farklığı korumanızı isterim. Güçsüzleri hep güçlü kişilerden koruduğunuzu ve eğer onlar güçsüzse ben de onlardanım dediğinizi biliyorum. Hayatım boyunca böyle kişileri hep tanımak istedim. Bana bunu yaşattığınız için çok teşekkür ederim, hocam

           Tabi hayatım boyunca unutamayacağım son sürpriz. Kitap basacaz deyince içimden olmaz diyordum. Nasıl olsun ki Ben çocukluğumdan beri okuduğum kitaplar sayılı olan ben, hep bilime merak duyan ben, şu kitabı okudun mu diye sorduklarında filmleri daha güzel diyen ben, okumaya başladığımda ya ikinci sayfasından sonra sıkılır ya da sayfanın sonunu okumadan geçen ben sizinle kitabımız çıkacak. Müthiş bir şey. Bana bunu yaşattığınız için size ve Seda'ya çok çok teşekkürler

           Neyse artık bitirim biliyorsunuz kısa yazarım. Yalnız şunu bilin ki daha hislerimin yarısını bile size yazmadım. İyi ki dünyaya geldiniz ve karşıma çıktınız hocam . Doğum gününüz kutlu olsun

                                                                                          oğlunuz - Adnan KÖROĞLU

1 yorum:

  1. Sevgili Adnan yukarıda sunduğun pastan kadar tatlı jestiniz çok mutlandırdı beni. Bu doğum günümde gerçekten çok güzel bir hediye aldım, ucunda kendi katkım olsa da.Buna bir de sizin yazılarınız eklenince sevincim katmerli oldu.Ya bir de yazılarınız bloglarınızda yayınlanınca keyfimi görmeyesiniz. İnsan kendini nasıl güzel ifade ediyorsa öyle edebilmeli. Hani benden övgüyle bahsetmişin ya, dahası da var demişsin, bu senden gelen güzelliklerden yansıyandır. Ben hep ilişkilerimde son zamanlarda yönetici olmamdan rahatsızlık duymuşumdur. Maskelerimi takıp dolaşıyorum o vakit.. Size teşekkür ediyorum, her şeye rağmen sizinle yol arkadaşlığı yapmak güzel, sen de hiç çekinme yazmaya devam, ben çok beğeniyorum yazılarını, okuyanın oldukça anlayanın da var demektir , sevgiyle kal...
    GNY

    YanıtlaSil