21 Ocak 2012 Cumartesi

ŞİİR ZAMANI

           Şiirler ruhu dinlendirir derler ama bazı şiirler dinlendirmekten çok ruhu uyandırır. Ruhlarımızın sürekli dinlenmesini isteyenler bu şiirleri çok iyi bilmezler veya sevmezler.

           Benim en sevdiğim şiirleri en iyi yorumcularıyla dinlemenizi isterim;

Varan 1: Nazım HİKMET :VATAN HAİNİ




Varan 2: Orhan Veli KANIK - BEN ORHAN VELİ


Varan 3: Atilla İLHAN - BEN SANA MECBURUM




Varan 4: Zafer AKKAŞ - GÜZELE


             İlginç şairler, ilginç hikayeler, ilginçlikler....

4 yorum:

  1. süper süper süper süper...
    GNY

    YanıtlaSil
  2. Ya Adnan hocam ilk üç şiir şiirden de öte ulaşılmaz dizelerle yüklü şaheserler de dördüncü olan "güzele" şiiri ise bende güzel anıları çağrıştırıyor, ilk yazımda zafer akkaş'ın bu şiirinden bahsediyorum. "ben giderken" yazıma bak ve bu şiiri diyarbakırlı bir arkadaşımla internee b,z düşürdük sen nasıl tanıdın "güzele"yi merak ettim. hatta benim masa üstümde hep kayıtlı durur sağolasın bana yeniden okuttuğun, dinlettiğin için
    GNY

    YanıtlaSil
  3. hocam hatırlarsanız o şarkıyı sizin masa üstünüze ben kaydetmiştim geçen sene. Bu şarkıyı da sizin sayenizde tanıdım saolun

    YanıtlaSil
  4. baak şiirde ikimizin anısı da var demek ne güzel, hatta berfinin de haberi varmış arayışımızda sasely nin de.. :)
    GNY

    YanıtlaSil